Bohemian Wine Souls

Egyperces impressziók - Best buy és az Etyeki Kúria White 2018 esete

2019. november 06. 18:00 - Winesoul

Az augusztusi Vince magazinban volt egy nagyon érdekes cikk Nagy Sebestyéntől (Ő a Borjour atyja) , mégpedig a magyar borok árairól. Igazából ezt abból az apropóból tette, hogy a Szepsy Furmintért vicc áron konkrétan egy ezresért, hozzájutott egy egyébként kiemelkedő, példamutató magasabb árú borhoz. Miután megosztotta a nyilvánossággal hamar eljutott az ifj. Szepsy-hez az eset és Sebestyén végül levette a megosztott tartalmat.

Ez a cikk elgondolkodtatott és fel is merült bennem két kérdés.

  • Vajon az ilyen mértékű leakciózások a borászatok presztízsét mennyire rontja?
  • Illetve hogyan magyarázható meg logikusan a borszaküzletekbe betérő vásárlóknak a lényeges árkülönbség? 

Igaz amit én vettem ilyen kiárusítás során más pályán játszik, de velem is előfordult, hogy egy amúgy 15-20 ezer forintos csúcs minőségű testes spanyol bort 1000 vagy 2000 Ft -ért vásároltam meg.

69498463_372599913426948_7301392077613432832_n.jpg

Megjelenés: Víztiszta szél

Illat: A zöldes jegyek dominálnak benne, egy kis zöldalmával és halvány citrusossággal karöltve.

Íz: Feszes sav szerkezet, a kortyban is a zöldalmás jegyek tűnnek fel, A korty közepén kis édességérzet és kis kesernye a végén.

Konklúzió: Alapáron is szerintem jó vétel, hát még ha le van árazva multiknál. Én kiárusításban kemény 500 Ft-ért vásároltam meg a legnagyobb hazai multinál.

Cheers!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://b-w-s.blog.hu/api/trackback/id/tr5215171856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása