Bohemian Wine Souls

Egy sör nem sör - RODAUNer Biermanufaktur Strizzi - Sógoréknál jártam II

2020. április 22. 19:51 - The Bohemian

A következő sör beszámoló felkavaró lehet. Kérlek ennek tudatában olvasd tovább..  :D

"Fiatal voltam és kellett a pénz..Mire gondolsz közben...Látok benned használható anyagot.."

Ilyen és ehhez hasonló mondatok cikáztak a fejemben, a K2-Az éjszakai lányok című 90-es évekbeli dokumentum filmből, amikor megláttam a polcon a palackot. Nem szoktam külső alapján ítélni se pro se contra, de most nem tudtam ellenállni. Egyszerűen kitűnt a többi közül, ahogy ott peckesen feszített. Ő erős, stabil, meg tud védeni..jajj akarom mondani, csak ennyi lesz, köszönöm nem kérek táskát már megyek is! A bolti flörtöt követően hazafelé vettem az irányt. Bónusz track-ként vettem észre, hogy ráadásul egy Wiener Lager volt, ami elcsábított..

Na lássuk mit tudsz! Azért nem adom olyan könnyen magam (...nem a..) Kényelmesen elhelyezkedve, kitöltöttem a pohárba. A szín valami káprázatos rozsdabarna jelleget öltött. Ez igen! Nem kispályás! A hab pedig legalább olyan keményen állt, mint a palack címkéjén virító digó formát öltött alak. Beleszippantottam a pohárba.És szinte éreztem, hogy miért választják a lányok őt.. Érzetem a buja játékosságot, a behízelgő kedves, édeskés jegyeket és elhittem. Elhittem,hogy ő meg tud védeni és meg is fog védeni. Így hát belekóstoltam. És BUMM már repült is a maflás. Megéreztem az erőt, az izmot. Megmutatta, hogy ki az úr és mi lesz akkor ha nem tejelek időben.

Na jó ezt már azt hiszem én képzeltem csak hozzá :D Mert az alkohol üt rendesen (vagy csak én vettem kevés belső fertőtlenítőt magamban a nagy izolációban, who knows?) Mindenesetre egy kiváló mintapéldánya a bécsi lagereknek. Tartalmas, kraftos, nagyon izgalmas. Ha szeretnél találkozni egy igazi keményfiúval, jó szívvel ajánlom Neked! De készülj fel és ha szerencséd van csak olyan helyen csap meg, amit a ruha takar:D

Viccet és a prózaiságot mellőzve, következzen a ki-bemutató:

89549273_193340572103086_2577771952957554688_n.jpg

Rodauner Strizzi - „Ein echter wiener geht unter..” (avagy: Egy igazi wiener itatja magát)

A sörfőző mester, Kurt Tojner, nem ma kezdte. Mondjuk ez a kóstolt nedűn is érződik. Már a 90-es évek óta tevékenykedik, elég komoly szakmai háttérrel maga mögött. 2016 óta pedig hivatalosan is a Rodauner Biermanufaktur-al fémjelezve készíti remek műveit. A sörfőzde a már 30 éve meglévő családi élelmiszerboltból nőtte ki magát, ami Rodaun-ban, a korábban Bécs előtt lévő településen található. Ezt később Bécs 23. kerületévé olvasztották, innen pedig már könnyen vezetett az út a palackok címkéjéhez: minden rajzon a kisiparosok jellegzetes figurái jelennek meg.És most a sör maga...

Szűretlen, bécsi stílusú lager, 4,7% -os alkohol tartalommal (amit személy szerint megéreztem, pedig nem túlzó benne, alattomosan üt).

Megjelenés: Rozsdás, borostyános elképesztő szín, kellemes, enyhe opálosságal, a hab fickósan áll, mindemellett szépen porózussá válik a szájban.

Illat: Behízelgő édeskés, lágyan malátás..gyere jó lesz..  ;)

Íz: Marad a malátás dominancia, de csak finoman! Kedves kesernyével zár, krémes és telt az egész.

Remélem sikerült meghozni a kedvet a kóstolásra és egy stílusos zenét is ajánlunk mellé, amelyet lejjebb görgetve megtaláltok! ;)

Dear everyone,

We've been thinking for a while about the idea of making some short descriptions in English to our blog. And finally, the day has come! So you can enjoy some our posts with these 'liquid impressions' now! :)

Our first „player” was the beer Strizzi by RODAUNer Biermanufaktur. It was a really great experience thanks #rodauner!

 

Liquid Impressions

Appearance:This beer has a beautiful opaque and hazy texture. Well it is not so suprising, because it is about an unfiltered style. It has a deep amber color with a soapy and thick head. What a great combinaton!

Nose:It has a medium intensity on the nose. There are mostly malt aromas with a hint of caramel. The whole nose is smooth and nice.

Palate:Just like on the nose, malt flavors come first. It has a medium body with smooth creaminess. The finish displays a soft bitterness.

ConclusionThe summer is slowly coming, the weather is getting warmer and my mom always says: „It is really important to stay hydrated!”

However… that doesn’t mean sober :D

I am just kidding of course, but this beer can be a great partner in a crime on a hot sunny day. So if you want to try a classic vienna lager style, this is the perfect choice.

Bottoms up! 

Zeneajánló/ Recommended Music :

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://b-w-s.blog.hu/api/trackback/id/tr815594044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása