Bohemian Wine Souls

Egyperces impressziók - Etyeki Kúria Red 2016

2019. november 02. 18:00 - The Bohemian

Vadkeleti hazalátogatásomat követően, zaklatott lélekkel és kusza gondolatokkal tértem vissza a vadnyugat mekkájába. Örömmel konstatáltam, hogy sikerült alkalmazni ars poetikámat, miszerint érték a mérték, és így egy könnyed vörössel zárhatom a napot, megemésztve az otthon eseményeit és az utazás fáradalmait. A Jóisten, a létezés, vagy az univerzum kinek hogy tetszik mindig jelen van. Ahogy ott volt most is és szinte mérnöki pontossággal illesztette az időjárást lelkiállapotomhoz és a kóstolt borhoz, ami az Etyeki Kúria Red 2016 volt.

73388315_550099292416679_8638659209266724864_n.jpg

Töltöttem egy pohárral majd kiültem a teraszlépcsőre, hogy szabad ég alatt csodálhassam a készülő vihart. Ismeritek ti is biztos azt a vihar előtti misztikus érzést, amikor csak susognak a fák a szélben, majd szépen lassan megjelennek az égen a villámok is. Egyre sűrűsödtek és nagyobbak lettek, volt ami az egész eget nappali fénybe borította, mindezt eget rengető mennydörgéssel kísérve. Eltűnődtem.. Ironikus és egyben 'aha' pillanat volt a felismerés az égi jelenések és életem történéseinek párhuzama között. Ahogy időről időre a sötétségből hirtelen fény lett úgy jöttem rá én is, hogy az elmúlt 7 év sötétségében most végre megjelent egy szikra, egy fénycsóva, hogy talán vége. És talán most nyert értelmet az is, hogy a fény is a sötétségben nyer csupán értelmet igazán. Elképesztő és ekkor meg el sem jutottam a borhoz, ami páratlanul passzolt ehhez a gondolatmenethez.

Egyszerre volt képes a kellemesen fanyar piros bogyós gyümölcseivel, /melyek ízben és illatban is megjelentek/ és enyhe kávés aromájával derűs, reményt sugalló gondolatokat ébreszteni, mindamellett tartalmas, gazdag lédús kortyával, feszes tanninjaival, és hosszú lecsengésével tökéletesen illeszkedett a mélyen szántó, keserédes elmélkedéshez is.

Megjelenés: mély, gránit

Illat: hűvös karakter, fekete bogyós, erdei gyümi, feketeribizli, enyhe kávé

Íz: kellemesen fanyar, pirosbogyós gyümölcs, dzsúzos de fanyar. Tartalmas, hosszú korty, kellemes tannin, épp jó nem horpasztja be a fejed. Ideális a merengéshez nyári este. Közepes, lágy savak.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://b-w-s.blog.hu/api/trackback/id/tr8314998288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása