Bohemian Wine Souls

Egyperces impressziók - Úgy szép az élet, ha zajlik III

2020. december 31. 17:27 - Winesoul

 No miután fény derült a nagy rejtélyre, hogy miért is volt Bohemian hűtő nélkül átveszem tőle a szót és részben az Ő közreműködésének köszönhető első Gemischter Satz élményemről írok, amelyet szerencsés véletlenek sorozatának köszönhetően együtt élhettünk át. 

Mint, a születésnapi beszámolóban már írtam, nem voltak jó kilátások novemberre, hisz amellett,hogy le kellett mondanom egy nagyon várt kóstolót, egy másik (beaujolais témájú) kóstoló is lemondásra került, melyet a fővárosban rendeztek volna.  Így esély, hogy a rendezvény után a fővárosban sétálgatva beszerezzek egy Gemischter Satz-ot - ha már Bohemian annyit áradozott róla Nekem  - tovaszállt.

Majd, mivel épp Krisztusi korba léptem, Bohemian megsúgta egy másik hozzám közel álló személynek - aki tanácsot kért Tőle - , hogy mivel is tudna meglepni engem e jeles alkalomból. Tudtam, hogy valamit kapni fogok, mert elszólta magát az én kedves barátom, de amiről fogalmam se volt, hogy egy kis team-up volt a hátam mögött. Nagy meglepetés ért, amikor megérkezett a futár és hozta a csomagot. Mivel a doboz oldalán egy burgenlandi termelő neve szerepelt rögtön tudtam, hogy bor lesz benne. Nézegetem, próbáltam megsaccolni a súlyát, mert pehelykönnyű volt a doboz, de még nem bontottam ki bármennyire is furdalt a kíváncsiság. Felhívtam a barátomat, akinek a nevére szólt a csomag, mivel félálomban volt éppen nem kapcsolt rögtön és elkezdtem kibontani szép lassan. Majd egyszer csak felkiált  "Állj! Ki ne nyisd, ne nyúlj hozzá, rögtön ott vagyok Nálad" . Nos a csomag kibontása után kissé megszeppenve nézegettem gyűjteményem legújabb darabját, amely nem volt más, mint a címszereplő a Pfaffl Gemischter Satz Harmony 2018!

A kép alatt pedig már a borról szóló tapasztalatainkkal folytatom.

132046712_691231231533668_7445900916964642261_n.jpg

R&A Pfaffl Gemischter Satz Harmony 2018

Háttérinfó: Az alapanyagul szolgáló zöldveltelini, pinot blanc és rajnai rizling bisambergi területről származik. Az erjesztés és az érlelés acéltartályban történt.

Megjelenés: Mély szalmasárga, némi zöldes reflex-el

Illat: Elsőre visszafogott, majd gyógynövényes jegyek tűnnek elő, másnap e mellé pici mazsola társul.

Íz: Nagyon izgalmas, mivel egyszerre gyümölcsös, sós és gyógynövényes. A benne lévő pár gramm maradékcukor miatt picit édeskés a búcsú. Ahogy melegszik, úgy erősödik a gyógynövényes vonal. Az egészen hosszú lecsengésben is ez viszi elsőre a főszólamot, majd csak a sós érzet marad. 

Ár//Konklúzió: Tudom-tudom, nem szép dolog utánanézni, hogy mennyibe került az ajándékom, de ha már írok róla akkor muszáj picit kutakodni. Nos 4000 Ft és bevallom, hogy igencsak meghozta a kedvemet a bortípussal való mélyebb ismerkedésre. Hű az elnevezéséhez, tökéletesen egyensúlyban van és harmonikus.

Végszóként szeretném megköszönni Bohemian-nak és a másik kedves barátomnak, hogy vannak Nekem. Lentebb pedig Bohemian zeneajánlóját találjátok.

Cheers!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://b-w-s.blog.hu/api/trackback/id/tr6516311424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása